woensdag 11 februari 2015

10% korting voor ALLE LEZERS Like 2 Spot bij aankoop in webshop MISS RITCHIE!

Hoi,

Mijn vorige blogpost over de mensen achter de webshop "MISS RITCHIE" zou niet compleet zijn, mocht ik niet even stilstaan bij de mooie accessoires die de meiden verkopen in hun webshop    http://www.missritchie.com/

Karolien en Vicky van Miss Ritchie willen ALLE lezers van mijn blog verwennen met een korting van 10% bij een bestelling in hun webshop met volgende mededeling bij betaling  "LIKE2SPOT MISS RITCHIE" .Ik zou niet twijfelen!!!

Hou mijn blogpost zeker in de gaten want binnenkort een leuke "GIVE - AWAY ", een echte must have! Wat precies....hou ik nog even voor mezelf ;-)   Het mag een beetje spannend blijven hé!!

Grtjs en tot heel binnenkort. 

Valerie xxx




2015-01-30 14.40.37hartoor

brady






Geen opmerkingen:

Een reactie posten