woensdag 25 februari 2015

#Fashion#Colors#Inspiration

Hoi hoi,

Er zijn heel wat manieren om naar Fashion te kijken, om Fashion te ervaren.
Zo zal iedereen zijn eigen reden hebben om iets mooi en trendy te vinden. De ene vindt het stofje, de snit of het gebruikte materiaal volledig zijn ding, de andere heeft dan weer voorkeur voor een bepaald merk/ontwerper.
Gelukkig is er die diversiteit, anders zou ons straatbeeld nogal saai en monotoon zijn!

Zo heb ik ook mijn manier om naar mode en al zijn accessoires te kijken.
Ik blijf eindeloos gefascineerd door de gebruikte kleurencombinaties, de leuke prints en de trendy silhouttes.

Laat gerust even weten hoe jij naar mode kijkt!

Maar hoe kun je nu een druk werk-en gezinsleven combineren met die passie voor kleuren en hierdoor inspiratie opdoen voor later eigen creatief werk?
Ik ben gezegend met twee kinderen die heel graag tekenen en kleuren op woensdagnamiddag...en liefst met mama natuurlijk ;-)
Op die manier combineer ik qualitytime met de kinderen met de tijd om allerlei kleurencombinaties uit mijn favoriete tijdschriften (O.a. Flair, Elle, Glamour) over te nemen ter inspiratie. Want was kleuren voor volwassenen niet super trendy op dit moment?  




Inspirational designers give us inspiration .

Grtjs Valerie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten