zondag 15 februari 2015

#details#beauty#life#Nys#Verduyn

Hallo,

Het is echt wonderlijk wat "bloggen" bij een mens teweegbrengt!
Zo is dit blogavontuur een ware "eyeopener".
Zo begin ik stilaan heel anders naar de dingen om me heen te kijken en begint mijn interesseveld zich enorm te verbreden.
Zo vind ik het nu fantastisch om ook op details te letten waar ik nooit eerder aandacht aan hed besteed en leer ik naar de dingen te kijken op mijn manier

Ik voel de enorme drang om uit alles inspiratie te zuigen en dat ik nog maar aan het begin ben van dit creatief avontuur. 
Door te bloggen krijg ik zelf zin om te ontwerpen en te creëren. Alleen jammer dat de dag maar 24u telt... 
Architectuur, fotografie, tekenen, grafische ontwerpen, marketing,social media, fashion, food, etc. -------- ik wil het allemaal beleven en allemaal proeven.
Ik heb nog heel wat ideeën en het bloggen geeft me nu die vrijheid!! 
Waar dit alles me zal brengen, weet ik niet maar net dit maakt het allemaal des te fascinerend en intrigerend!
Het heeft de innerlijke mens wakker gemaakt en deze heeft zin naar meer...veel meer! :-)

Geeft bloggen jullie ook dit gevoel?

Hieronder zet ik een paar foto's die ik de voorbije weken nam en die me op één of andere manier intrigeren en fascineren.


Een gebouw met een verhaal, een hele geschiedenis. Oprecht de moeite om even de tijd te nemen stil te staan in de drukke winkelstraat en naar dit prachtig gebouw te kijken.

Achter deze fantastische façade vind je de meest kwaliteitsvolle, elegante en modieuze juwelen en andere accessoires. Je merkt aan het hele aanbod dat iedere stuk voor hen uniek is en met veel liefde aan de klant wordt aangeboden.

http://www.nys.be/juwelen/home.asp?Pag=1&pnav=;1;

Lange Steenstraat 20,  8500 Kortrijk
modieuze kwaliteitsjuwelen

modieuze kwaliteitsjuwelen
modieuze kwaliteitsjuwe
Foto by me

Een indrukwekkend en trendy interieur met een groot WAW gehalte!!
Het is zo'n een winkel waar je wel uren kunt blijven rondlopen en er dan nog niet genoeg van krijgen. Een ware ontdekking! Je hebt er ogen tekort!
Je vind er een enorm uitgebreid assortiment schoenen voor het hele gezin. Werkelijk alle modieuze en trendy merken kun je er terugvinden!!

http://www.schoenenverduyn.be/nl/home


 Lange Steenstraat 24, 8500 Kortrijk
 
Photo by  Schoenen Verduyn





KIJK ROND en laat je INSPIREREN!!


Groetjes Valerie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten