vrijdag 23 januari 2015

Domaine de Jaurieu krijgt mijn hartje alvast op Valentijn ! Bekijk snel even de PROMOTIE

Mijn Valentijn"spotje" is reeds vele jaren in het Domaine de Jaurieu in Arc-Wattripont(GPS adres: Route Provinciale 133, 7750 Mont-de-l’Enclus).

Met manlief en mijn beste vrienden uren gezellig  keuvelen en gewoon  GENIETEN van het eten , het gezelschap en van het unieke kader (vierkantshoeve)...leven kan toch niet mooier zijn :-)  en het hoeft hiervoor zeker GEEN Valentijn te zijn hoor...maar iedere reden is toch goed!!

Hieronder heb ik toch al even het menu'tje gezet...om jullie te laten watertanden ;-)  !!

 
PHOTO BY ME


 
 Misschien breng ik jullie wel op een ideetje! Laat het me gerust even weten.

Misschien hebben jullie nog leuke ideetjes voor Valentijn?



 http://www.jaurieu.be/

Valentijnmenu 13, 14 & 15 Februari 2015

Promotie!

Bij reservatie van 2 x Valentijnsmenu en een overnachting voor 2 personen bieden wij jullie het ontbijt GRATIS aan.
Prijs: €95,00 per persoon: Valentijnmenu inclusief dranken en overnachting met ontbijt.

Menu aan €65,00 (dranken inclusief)

***   Sprankelend aperitief met liefdesspel van hapjes   ***
***   Medaillon van grijze garnalen en gerookte zalm   ***
***   Witloofvelouté met rivierkreeftenvlees   ***
***   Lauwe brie in jasje van Italiaanse ham met noten en fruit   ***
***   Pittig tussendoortje   ***
***   Filet van baars met wortelpuree en coulis van peterselie   ***
***   Liefdevol dessert   ***



Hou mijn blog goed in de gaten want ik heb voor jullie nog heel wat leuke "spotjes" in petto

Tot binnenkort   Valerie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten