donderdag 22 januari 2015

Een sprekend logo...een must!

Hoi, hoi

Ondertussen ben ik volop bezig met de opmaak van mijn logo voor mijn blog LIKE 2 SPOT .
Ook dit blijkt een hele ervaring te zijn en vooral ook een heuse uitdaging daar ik dit kost wat kost volledig zelf wil realiseren.
Ik heb geen grafische opleiding en ben dan ook niet vertrouwd met de programma's hieraan gelinkt.
Maar met de "never give up " ingesteldheid zal het me wel lukken!!  Ik wil er ook mijn tijd voor nemen zodoende ik ECHT tevreden ben over het logo.

Ondertussen blijkt  PINTEREST een heel dankbaar  instrument hiervoor te zijn. Hieronder vind je de link.
Bij de borden "LOGO" kun je heel wat inspiratie opdoen en kun je ook heel wat leuke "FREE FONTS" downloaden. Blijkt trouwens een heel makkelijke procedure te zijn.

Hopelijk zal de procedure om het gemaakte logo  als afbeelding op de hoofding van mijn blog te kunnen plakken, even makkelijk zijn  ;-)

Feel free om me nog wat tips door te sturen!



Tot binnenkort voor nog heel wat leuke "spotjes"!



https://nl.pinterest.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten