woensdag 14 januari 2015

Ribbedebie ...Snel naar MI-DI !

Het valt me op dat ik bij een dagje uit steeds weer op zoek ga naar die restaurantjes of tearooms met een bepaalde gezellige ambiance en met net dat tikkeltje meer. 
De stijl kan iedere keer weer verschillen maar de gelijkenissen zijn steeds een unieke omkadering in combinatie met een fantastische service en een "ik zou mijn bord uitlekken" maaltijd. En als op het eind van het bezoekje blijkt dat het nog eens een "portemoneevriendelijk" etentje was, wordt een mens toch echt gelukkig!!
Een echte "full body & soul" beleving...ZALIG!

Het is zeker een categorie die ik in mijn blog verder zal uitwerken !!


Mijn eigen authentieke beleving zonder allerlei culinaire gidsen erop na te lezen en rekening te houden met een andere beoordeling hier of daar.

Geef me gerust even door wat je hier van vind!


Een zo'n plekjes waar ik het oprecht warm van kreeg was "MI-DI" in Kortrijk (Wijngaardstraat 46)- op een paar voetstappen van het winkelcentrum "K" 

Een mooie trendy zaak met een klassieke, romantische toets en waar ik bij het binnenkomen meteen "de ziel" voelde!

Dank alvast aan de mensen van "MI-DI" die me toestemming gaven om enkele sfeerbeelden te nemen!


PHOTO BY ME

PHOTO BY ME

3 overheerlijke  huisgemaakte garnaalkroketjes voor slechts 14 euro


Neem zeker ook eens een kijkje op hun facebookpagina

https://www.facebook.com/midi.kortrijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten