dinsdag 6 januari 2015

Officieel geen blog-maagd meer :-)

Nu mijn blog bijna 2 volle dagen online staat, ben ik officieel geen blog-maagd meer.

Ik bemerk dat ik de voorbije dagen met enige nieuwsgierigheid naar mijn blog surf om zo nu en dan het aantal bezoekers te checken. Hierbij betrap ik mezelf erop dat mijn enthousiasme mee stijgt met het stijgend aantal bezoekers. Ik vermoed dat dit niet anders is bij collega-bloggers!

Het idee dat er ondertussen in twee dagen tijd reeds 130 bezoekers langs mijn blog zijn gesurft, geeft toch een bepaalde gezonde kick. 
Het zet me aan om te blijven zoeken naar trendy, in het oog springende en originele blogs en deze via mijn blog te promoten.
Ik heb daarom ook heel bewust beslist bij opstart van deze blog om initieel alles van 0 zelf computertechnisch op te starten en uit te bouwen. 
Ik ben dus een BSMBB  (=Bewust Self-Made Blogsite Bouwster).
En ik ga ondertussen vrolijk verder met blog-lezen.
Permalink voor ingesloten afbeelding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten