woensdag 28 januari 2015

#SPOT#LIKE#SHARE#LOGO

Hallo,

Bewust even wat gas teruggenomen wat mijn blogschrijven betreft om de tijd te nemen even rond te kijken, planning voor de komende maanden op te maken, reeds contacten te leggen voor nieuwe blogposts en om te bepalen welke richting ik mijn blog in de toekomst wil geven. 
"Kwaliteit boven kwantiteit" is iets wat ik dan ook zeer hoog in het vaandel draag. Als ik iets zal posten, zal het ook enkel zaken zijn waar ik 100% achter sta en wat me fascineert, inspireert en interesseert.
Zo heb ik ook even de tijd genomen om mijn  logo te ontwerpen samen met mijn kinderen.
 ( uiteindelijk zijn zij mijn allergrootste inspiratiebronnen). Want de opzet van mijn blog is vooral plezier hebben in alles wat ik hierin onderneem. 

Mijn logo

Je zult zien dat het een lettertype is met SPOTTEN, wat dan verwijst naar de naam van mijn blog LIKE 2 SPOT. Het zijn als het ware punten die met mekaar in verbinding staan en 1 geheel vormen. Zo wil ik ook in de toekomst mijn blog uitwerken nl. als 1 logisch geheel.
Ik heb dus het werk voor mijn blog gecombineerd met een gezellig teken-en knutseluurtje met de kinderen. 
Ik moest daarom ook plechtig beloven dat hun tekeningen een mooi plekje zouden krijgen op deze blogpost. En uiteraard belofte maakt schuld! 

Ik stond ook versteld hoeveel ideeën voor de blog ze me doorgaven. Vandaar dat ik alle mama's kan aanraden om hun kleine deugnieten in het blogproces te betrekken!!




De verschillende tekeningen heb ik geüpload met de app INSTAFRAM. (De layout van de tekeningen is volledig de verdienste van mijn kinderen, Bram en Hanne).

Tot binnenkort   xxx












Geen opmerkingen:

Een reactie posten