zondag 11 januari 2015

Eventjes "ME, MESELF AND I" time :-)

Voila... 22u30.. het is eventjes  "ME, MESELF AND I" time! De was en de plas zijn gedaan en de kindjes liggen fijn in dromenland, dus het ideale tijdstip voor mijn blogmomentje!
De hele dag heb ik uitgekeken naar dit moment van de avond.
En het moet gezegd zijn, met mijn nieuwe aanwinst "HOW BLOGS WORK" geschreven door de blogsterqueen herself Stephanie Duval, voel ik me duizend "man"("vrouw" in mijn geval) sterk! Ik verheug me op de tips & tricks die het me zal bijbrengen en die mijn blog alleen maar ten goede zullen komen, daar ben ik van overtuigd. 

#leergierig#vastberaden#megagemotiveerd

De blogvibes hebben me goed te pakken. Wat begon als een kleine kriebel, heeft zich ondertussen als een "virus" helemaal over mijn lijf verspreid!! 
Het is voor mij een hele nieuwe wereld die zich stilaan aan het ontvouwen is. 

Wat fier ben ik dat er ondertussen al enkele collegabloggers contact met me hebben genomen. Ik kijk al uit om ze een mooi plekje te geven op mijn blog!

Daarnaast zal ik blijven schrijven omtrent mijn leerproces in dit fascinerend blogwereldje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten